onsdag 3 januari 2018

Storkar (2016)

Org Titel:  Storks
År:  2016
Land:  USA
Genre:  Animerat, Komedi



Genom historien så har ju alltid storkarna haft ansvaret för att leverera bebisar men sen ett antal år tillbaka så är den tjänsten borta och numera så jobbar dom med leveranser av teknologi för företaget Cornerstone.
Den bästa på arbetet Junior är på väg att bli utnämnd till chef när han av misstag råkar aktivera den sedan länge avstängda bebismaskinen.
För att ingen ska upptäcka någonting så måste han nu med hjälp av den unga tjejen Tulip leverera denna bebis till föräldrarna i hemlighet.


För det första så ska jag nog påpeka att denna film nog är för den yngre generationen och inte såna sura äldre gubbar som jag men nu har jag ju ändå sett den och då vill jag ju ändå uttrycka min åsikt om den.
Jag var inte så imponerad och inte så road av den heller. 
Animationerna går verkligen inte att klaga på och inte rösterna heller men skämten sitter inte riktigt där dom ska, det blir lite för fånigt och även om jag till och från skrattade till rätt gott så var det rätt långt mellan dom tillfällena.


Regi:                    Nicholas Stoller & Doug Sweetland
Manus:                Nicholas Stoller
Musik:                  Jeff Danna & Mychael Danna
Producent:          Brad Lewis & Nicholas Stoller

Röster:
Andy Samberg, Katie Crown, Kelsey Grammer, Jennifer Aniston, Ty Burrell,
Anton Starkman, Keegan-Michael Key, Jordan Peele, Danny Trejo, 
Stephen Kramer Glickman, Christopher Nicholas Smith, Awkwafina







1 kommentar:

Fleishman is in Trouble - Säsong 1 (2022)

  https://youtu.be/9ybMxpm_JBE?si=C_3EnWSWEjXz5zsc Inledningen på deras separation var när dom träffades säger Libby ( Lizzy Caplan ) som är...