måndag 16 juli 2018

Uti Bögda: Säsong 3 (2018)







Livet är som vanligt i den lilla hålan Bögda på Västgötaslätten. Håkan och Åke driver sin bror Jan-Erik till vansinne, prosten slits mellan kyrkan och jakten och Bosse Bärkasse cyklar vidare.


Jag är ju inget fan av buskis men älskar den här serien och jag vet inte riktigt varför och inte tänker jag engagera mig i att ta reda på anledningen heller.
Det räcker med att jag nu i 3 säsonger haft förbannat kul med dessa skruvade individer och i denna säsong så får man ju vara med om så skilda saker som djävulsutdrivning, fisketävling, camping, talangjakt, marathon och jakten på Bigfoot.

Det är helt enkelt enastående roligt och barnsligt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

From - Säsong 1 (2022)

  https://youtu.be/pDHqAj4eJcM?si=hdLAC6RoMTrBzECz En mardröm kan man väl bäst beskriva inledningen på den här första säsongen av From. Fami...