onsdag 14 oktober 2020

Premiärdatum Oklart - Säsong 1 (2020)

 




Henrik Dorsin har skrivit ett manus till en revy som Micke Lindgren ska sätta upp på Scalateatern i Stockholm. Förutom Dorsin så ska Johan Ulveson, Vanna Rosenberg och Louise Nordahl vara med men med tanke på Corona så har dom ingen aning om när premiären kommer att vara och om ens publik får närvara.

En fiktiv dokumentär där skådespelarna agerar som sig själva och där vi får följa en virus nojig Ulveson, en själsligt djup Rosenberg, den relativt nya Louise Nordahl och så Henrik Dorsin och Micke Lindgren som sliter med att få alla att trivas och att få ihop denna revy.

Träffsäkert, hysteriskt roligt och ett enastående kulturinlägg i dessa virustider. 





1 kommentar:

  1. Jag följde din metod, gick nc i 1 dagar ... detta vänder tydligt på saker och får henne att reagera, den kvällen bad hon om ursäkt, säger att hon älskade mig och bad om att få komma tillbaka som jag accepterade. Jag behövde inte ens be henne tillbaka själv !! Jag är så glad att jag beställer din besvärjelse och vill uttrycka mitt uppriktiga tack. för mer information besök
    templeofanswer@hotmail. co. uk
    whatsapp 234 8155 42548-1

    SvaraRadera

Rök utan Eld av Dan Buthler (2024)

  Advokaten och adelsmannen Gabriel Creuz har precis kommit ut efter att ha suttit ett par år i fängelse för bedrägeri. Han vet att han är o...