tisdag 5 juli 2022

Jumanji: The Next Level (2019)

 




Visst ska man ha roligt när det handlar om film men jag är ju lite egoistisk eftersom jag vill att jag som tittare åtminstone ska ha roligare än dom skådespelare som är med i den film jag för stunden tittar på och när det gäller den här Jumanji: The Next Level så känns det faktiskt som om dom medverkande hade lite mer kul än mig.

Jag säger inte att det här var dåligt, effektmässigt så är det riktigt snyggt och välgjort och omgivningarna är maffigt vackra men det är det där med skådespelarna som inte verkar spela för mig utan mera lattjar omkring och flamsar med varandra.

Två timmar underhållning för ögat är det men inte så mycket mer än så.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

From - Säsong 1 (2022)

  https://youtu.be/pDHqAj4eJcM?si=hdLAC6RoMTrBzECz En mardröm kan man väl bäst beskriva inledningen på den här första säsongen av From. Fami...