tisdag 14 mars 2023

Padeldrömmar (2022)

 




Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här serien i sex avsnitt. För det första så undrar jag vilka manusförfattarna Erik Haag och Anders Helgeson skrivit detta för, jag kan inte se att någon ålderskategori kan tycka att detta är roligt.
Jag hade förhoppningar när jag satte mig för att titta på den här serien men dom grusades redan efter några minuter och även om det en och annan gång kom en scen där man log lite så är helheten förbannat usel och det är tråkigt att en sån som Björn Gustavsson som en gång faktiskt var den mest lovande komikern i vårt land är med i en sån här sunkig produktion där alla skådespelare känns som om dom plockats ute på gatan och där faktiskt småstadsinvånare, padelsporten, polisen, försäkringskassan och badminton hånas ordentligt hårt.

Näe, det här var rätt pinsamt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ingen Utväg (1987)

  Original titel: No Way Out https://youtu.be/lypNWLvpb0I?si=XNoCoZXpWSu3bfLB Själva grundstommen i den här historien känns verkligen Alfred...